Naruto's Baryon MODE is Overpowered in this Roblox Game - oramagamestudios.com

Naruto’s Baryon MODE is Overpowered in this Roblox Game

oGVexx
Views: 85883
Like: 4134
Roblox Ninja Tycoon. This new update is fire man, I really like baryon mode for Naruto – it’s by far the most OP thing they’ve added lol.
►Follow me on Twitter:
►Follow me on Instagram:
►Follow me on Facebook:
►Follow me on Twitch.tv:

►For Sponsorships or Endorsements: Email me — Check my Channel’s “About Me” section for my complete business email.

►Royalty Free Music and Sound Effects from:
—-
Roblox (originally stylized as ROBLOX) is a massively multiplayer online social game platform, where players are able to create and publish their own virtual worlds using building tools and Lua. Players can earn or purchase Robux, which can be cashed into real-world money if earned from developing games or clothing items. There are over 29 million games and approximately 56 million active/1.1 million peak concurrent players playing a total of 1 billion hours each month.

#roblox #naruto #narutoshippuden

221 Comments

  1. Most of the time when it says new it’s when a item gets revamped

  2. Hey mr. SWWWOOOL vexx Here is how u pronounce Byron mode if you didn’t know!
    Byron (bye- Ron) mode

  3. You’ll regret saying that to the bacon heads >:) we will rise ogvexx the bacon will rise just you wait >:)

  4. bruh they stole the money bags from demon slayer tycoon

  5. The six bowls is in the ryo shop for ryo

  6. from wacthing this vid i notis that every game pass have 6 in the end

  7. if the combo is annoying f2p players then I made a counter movsset which is mirrors, flames daze, and water sharks when they are in the mirror stun

  8. Have fun beating pay to wins now because now they're even more unkillable like bruh they have op hp and regen so you can hit them a 100 times and they just tank it and regen

  9. im un subbin for one reason Your call them shrukins and the fact that you dont put the game in your title under the vid

  10. Found a glitch that only works with burning ash.

  11. How can u not kn baryon mode it's Naruto's last mode with kurama 😭

  12. Hey man pls i want robux but i have no money pls i want to buy kurama mode

  13. 3:22 lol i remember it it was so scary bro gaara was really scary back then XD

  14. idk why this man spents robux on this dog water tycoon

  15. The ears are different colors to the cloak 💀

  16. for the quiz thing u see that lady at the waterfall she spawns there somethings i recommend you to try it out she has white hair i believe

  17. Finaly a good Naruto game A TYCOON!?!??! BRO

  18. One of the best updates ever. Saving robux for da baryon mode so i can crush toxic players and tycoon campers!

  19. OMG I FINALLY FOUND YOUR CHANNEL STILL ANOTHER FIRE INTRO

  20. when he said why are there six in all of them I went like the heck how did I not notice that

  21. I play the game my favorite weapon is Minato's flying riajin but it cost 100k

  22. Its dodge reflex like does now one else see the body moving and not taking damage when he uses it -_-

  23. It’s been so long since I watched this Hor- This amazing Comedy Man.!!!

  24. The ramen guy Mode is In The Icon Down The Robux Shop Where u Buy Characters

  25. Hello ogvexx havent watched you in a long time

Leave a Reply

Your email address will not be published.